محدوده زوج و فرد در تهران افزایش می یابد
 
مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

دبیر شورای عالی ترافیک از احتمال افزایش محدوده طرح تردد زوج و فرد خودروها و کاهش ساعت کار ادارات در تهران خبر داد . به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مجتبی شفیعی افزود:اعضای کمیته حمل و نقل درون شهری ، متشکل از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، وزارت کشور ، راهنمایی و رانندگی ، استانداری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران به شورای عالی ترافیک پیشنهاد کرده اند که در صورت بروز "شرایط ناسالم " در هوای تهران ، محدوده طرح تردد زوج و فرد خودروها افزایش و ساعات کار ادارات یک ساعت کاهش یابد.
وی گفت: این طرح تا هفته آینده در شورای عالی ترافیک بررسی و به احتمال زیاد تصویب می شود .
دبیر شورای عالی ترافیک افزود: افزایش محدوده طرح تردد زوج و فرد خودروها و کاهش ساعات اداری در گذشته فقط در شرایط اضطرار اجرا می شد که در صورت تصویب در این شورا در شرایط ناسالم هوا نیز اجرا خواهد شد .
 



نظرات شما عزیزان:


           
جمعه 1 بهمن 1389برچسب:, :: 16:18
عرفان گنج خانلو

درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسابقات اتومبیل رانی و آدرس iranrally.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1122
بازدید کل : 220738
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">